رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان مهرآفرین اثر باران

دانلود رمان مهرآفرین از باران

فرانک به دنبال رحم اجاره‌ ای هست، یه زن که مورد اعتماد باشه، زنی سالم مخصوصا از لحاظ اخلاقی. بعد از کلی جستجو به نتیجه مطلوب نمیرسه، خیلی سخت پسند هست و نکته بین، یکی از دوستان صمیمیش مهرآفرین رو معرفی میکنه.

مهرآفرین دوست دوران دانشکده‌ی اونا، دختری زیبا، اصیل و خانواده دار. آخرین بار دو سال پیش در مراسم ختم شوهرش شرکت کرده بودند، همسرش برای نجات جان دختر داییش به دریا میزنه ولی خودش هم تو دریا غرق میشه.

زندگی اونا عمری کوتاه داشت، به کوتاهی فصل پاییز. فقط سه ماه با هم زندگی کرده بودند بعدش دیگه مهرآفرین خودش رو از زندگی اجتماعی کنار کشید، فقط گاهی جواب پیام یا تماس‌ها رو می‌داد. زندگی مهرآفرین با پیشنهاد فرانک برای همیشه دچار تحول بزرگی میشه و  مهرآفرین درگیر و ناچار به زندگی‌ای میشه که حتی تصورش رو نمی‌کرده…

 

رمان مهرآفرین به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان مهرآفرین منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

برای دانلود رمان مهرآفرین از باران کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.