رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان قلب سوخته اثر مریم پیروند

دانلود رمان قلب سوخته از مریم پیروند

کاوه پسر سرد و مغروری که توی حادثه‌ی آتیش سوزی، دختر عموش رو که چهارده‌سال از خودش کوچیکتره نجات میده، اما پوست بدنش توی اون حادثه می‌سوزه و همه معتقدن قلبش هم توی آتیش سوخته و به عاشقانه‌ های صدفی که اونو از بچگی بزرگ کرده اعتنایی نمی‌کنه…

چون یه حس پدرانه به صدف داره و رفتارهای صدف رو ناشی از وابستگی و جبرانِ محبتش می‌بینه، در حالی که درون قلبِ خودش برای این موجودِ شیطون چیزهایی هست که خلافشون رو به صدف نشون میده.

هدفم از نوشتن رمان قلب سوخته نشون دادن شخصیت درونیِ آدم‌ هایی که ذاتا سیاهن و سعی می‌کنن با جلوه دادنِ ظاهرِ خوبشون چهره‌ی کریهشون رو پشت نقاب پنهون کنن.

نتیجه‌ی قضاوت کردن در مورد زندگی دیگران…

چالش عقاید گذشته و درگیری با عقاید امروزی…

تفاوت‌های ظاهری و عقیدتی هر دو نسلی که عاشق‌ هم‌ان و بخاطر تفاوت سنی زیاد دچار مشکل می‌شن…

شاید در ابتدا با خوندنِ رمان قلب سوخته ، با یه قصه‌ی عاشقانه‌ ی عامیانه مواجه بشید، اما تنها هدف من از نوشتنش، سرگرمی نبوده…

اینجا صحبت از تهمت زدن، قلب شکستن و حقیر کردنِ شخصیتِ آدم‌هایی هست که بخاطر پدرو مادرشون مجبورن زخم زبون بشنون و زیر بار طعنه‌ها له بشن، اما در آخر خواهیم دید دارِ مکافات چطوری ریشه‌ی این ظلم‌ها رو از خشک می‌کنه.

 

 

رمان قلب سوخته به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان قلب سوخته منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

برای دانلود رمان قلب سوخته از مریم پیروند کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.