رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان خدمتکار اجباری اثر گیسو خزان

دانلود رمان خدمتکار اجباری از گیسو خزان

رمان خدمتکار اجباری روایت دختری به نام آنالی که قراره توسط هیربد و پسرعموش در عوض بدهی کلونشون فروخته بشه ولی هیربد که بهش علاقه مند می‌شه تصمیم می‌گیره به جای بدهیش زمین اجدادیش و بده و آنالی رو نجات بده اما براش یه شرط می‌ذاره و وادارش می‌کنه…

هدفم از نوشتن رمان خدمتکار اجباری در وهله اول علاقه‌ ام به نوشتن و خلق شخصیت‌ های متفاوت بود، بعد پرداختن به موضوعی که در عین هیجانی و خشن بودن می تونه عاشقانه و رئال هم باشه و مخاطب با شخصیت هایی که در ابتدا ناملموس به نظر میان همزاد پنداری کنه.

مهم ترین پیام هام در رمان خدمتکار اجباری نشون دادن عشق و وفاداری، حفظ پاکی و عزت نفس حتی تو سخت ترین شرایط. قوی بودن و کم نیاوردن در برابر مشکلات و اینکه با وجود همه موانع و گودال هایی که توی مسیر زندگی هست، با اعتماد و عشق میشه ازشون رد شد.

و در عین حال نشون دادن اینکه اعتماد بی جا به آدم های اشتباه هم می تونه ویرانگر باشه و زندگی رو دگرگون کنه.

 

 

رمان خدمتکار اجباری به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان خدمتکار اجباری منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

برای دانلود رمان خدمتکار اجباری از گیسو خزان کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.