رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان حس ممنوعه اثر نیلوفر قائمی فر

دانلود رمان حس ممنوعه از نیلوفر قائمی فر

نسا و حامد دچار اقدام گناهی نابخشیدنی می شن اما نسا خیلی زود به خودش میاد و تموم تلاششو می کنه که جبران کنه اما حامد اصرار به ادامه مسیر داره در این میان رایان در سرراه نسا قرار می گیره که نسا فکر می کنه فرشته پاک و معصومیه که می تونه بااون گذشته رو جبران کنه اما غافل ازینکه رایان هم رازی بدتر از راز نسا داره.

قبل از نگارش متن اصلی رمان حس ممنوعه، حائز اهمیته که توضیح بدم، این رمان مانند رمان‌ های دیگر بنده کاملاً براساس موضوعی مشابه با واقعیت نوشته شده و تنها قسمت ‌های حاشیه ‌ای رمان، ساخته ی ذهن بنده ست.

شخصیت‌های اصلی رمان یکی از مراجعانم بوده که دچار این مشکل بوده، قابل ذکر است که موضوعات پرداخته شده در این رمان یکی از پروژه ‌های ترم هشتم دانشگاهم بوده و یکی از پوشیده‌ ترین آسیب‌های اجتماعی است که در اجتماع کوچیکی به نام خانواده رخ می ‌ده و اشاعه ی مخربش به جامعه برمی ‌گرده.

علت نگارش رمان حس ممنوعه بیشتر اطلاع رسانی بوده، نه به مشکل اصلی پرداختن، کسانی که این رمان رو می ‌خونند ابدا در محدودیت سنی قرار ندارند و توصیه ‌ی کارشناسی بنده به افرادی که درگیر این معقوله هستند مراجعه به مشاور درمانی است، یا مدد کار اجتماعی که بعد از مصاحبه، به روان شناس ارجاع می‌ ده و مطمئناً این عارضه قابل درمان است.

اگر سن شخص فاعل یا مفعول کم است، زیر پانزده سال، توصیه می شه به اورژانس اجتماعی مراجعه کنند، به ویژه اگر این معقوله در بحث اجبار و زور اعمال شود.
و در آخر، دوره ی آخر الزمان، وقتی است که از روابط انسان ‌ها عرش خدا به لرزه در می‌ آید.

ارادتمند شما عزیزان، نیلوفر قائمی فر

 

رمان حس ممنوعه به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان حس ممنوعه منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

برای دانلود رمان حس ممنوعه از نیلوفر قائمی فر کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.