رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان حریر و حرارت اثر بنفشه و رعنا

دانلود رمان حریر و حرارت از بنفشه و رعنا

رمان حریر و حرارت سرگذشت واقعی دختری به نام حریره که دختر کوچیک یه خانواده متمول و سرشناسه، خانواده ای که بخاطر اعتقاداتی که دارن ازدواج ها اکثرا فامیلی هست و ارتباط با جنس مخالف در خارج از مهمونی خانوادگی، کاملا ممنوعه!

بعد ازدواج خواهر حریر، کسی به خواستگاری حریر میاد که اون رو قراره با روی پنهان خانواده آشنا کنه، به شخصیت مخفی بقیه اعضا …

حریر دچار سر در گمی عظیمی میشه، حس میکنه حتی خودش رو نمیشناسه، اما همه چیز با مرگ یه نفر بیشتر از قبل بهم میریزه… این رمان به جنبه های روانی محدودیت های کودکی و تمایلات جنسی خاص در بزرگسالی میپردازه.

پیام اصلی رمان حریر و حرارت تمرکز روی شناختن خویشتن هست‌. اولین کار و مهم ترین کار هر انسانی اول شناخت خودش هست و هر چقدر از کمک افراد متخصص بیشتر استفاده کنه این مسیر رو بی خطر تر، طی میکنه، بدون آسیب روحی، جنسی و جسمی.

ما فکر می‌کنیم نوشتن داستان واقعی مخاطب ها، در کنار سرگرمی، انتقال تجربه خوبی ایجاد میکنه. داستان هایی که در واقعیت اتفاق میفته اما انقدر خاص و متفاوته که ممکنه اطرافمون نبینیم، خوندن رمان حریر و حرارت نگاه تازه ای به زندگی و مشکلات به ما میده.

 

رمان حریر و حرارت به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان حریر و حرارت منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

برای دانلود رمان حریر و حرارت از بنفشه و رعنا کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.