رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان اکسیدنت اثر نیرا نیلگون

دانلود رمان اکسیدنت از نیرا نیلگون

گیسو، دختر خوش قلب و جوونیه که به تازگی رابطه اش با نامزدش برخلاف میل خودش تموم شده و حالا با بی‌رحمی مجبوره که تو جشن عروسی نامزدش که از قضا از اقوامش هم هست، شرکت کنه.. اما درست تو شب عروسی نامزد سابقش، توی خیابون به تور سه تا جوون مست و چت می‌افته و بلاهایی به سرش میاد که قصه ی زندگیش و به کل زیر و رو می‌کنه..

هدفم از نگارش رمان اکسیدنت به چالش کشیدن برخورد جامعه و خانواده سنتی ایرانی با فردی که دچار تعرض جنسی شده؛ تا جایی که قربانی سکوت و ترجیح میده و اگر هم صحبت کنه در نود درصد مواقع مقصر شناخته می‌شه و احساس تنهایی و طرد شدگی از طرف جامعه می‌کنه و از گرفتن حق خودش منع می‌شه..

دغدغه دیگه این رمان هم به تصویر کشیدن مضرات مصرف مواد مخدر بر روی زندگی افراده و نشون میده که مبتلایان به اعتیاد، برخلاف تصور همیشگیمون ژولیده پوشیده و فقیر نیستن.. بلکه می‌تونن موقعیت های اجتماعی و وضعیت مالی خیلی خوبی هم داشته باشن.

 

رمان اکسیدنت به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان اکسیدنت منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

برای دانلود رمان اکسیدنت از نیرا نیلگون کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.