رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان آناهیتا باران کن اثر آتوسا ریگی

دانلود رمان آناهیتا باران کن از آتوسا ریگی

رمان آناهیتا باران کن روایتگر زندگی آناهیتا و محمدمیعاد است. محمدمیعاد مردی با ایمان و خدا دوست است که از همسر خود، طهورا جدا شده و از او یک دختر سه ساله دارد، به خواستگاری آناهیتا میرود و خواستگاری او از آنا زندگی دختر را دست خوش تغییرات میکند.

هدفم از نوشتن رمان آناهیتا باران کن نشان دادن اینه که انتخاب های ما مسیر زندگی مان را تعیین میکنند. زمانی که بر سر دو راهی قرار میگیریم چگونه دست به انتخاب میزنیم؟

برای بهترین انتخاب با کسی مشورت می‌کنیم؟ ساعت ها کفه های ترازوی خوب و بد بودن انتخابمان را بالا و پایین میکنیم؟ معنی انتخاب کردن چیست؟

این اثر دربرگیرنده مفهوم انتخاب و پیامدهای آن در زندگی شخصیت هاست.

مهم ترین پیامم در رمان آناهیتا باران کن اینه که برای زندگی کردن باید جنگید. در چنین جنگی باید بعضی از آدم ها را از زندگی حذف کرد؛ حتی اگر خاطرات خوشی را با آنها سهیم بودیم و در عوض، بعضی از آدم ها را نیز باید بخشید.

حضور آدم‌های زندگی و انتخابشان در این مسیر، نتیجه جنگ را مشخص میکند. آیا در پایان پیروز میشوی و یا با حسرت و شکست خورده ادامه خواهی داد!

 

رمان آناهیتا باران کن به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان آناهیتا باران کن منتشر می شود.

 

برای دانلود رمان آناهیتا باران کن از آتوسا ریگی کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.