رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان
رمان آتش محبوس اثر بنفشه و نگار

دانلود رمان آتش محبوس از بنفشه و نگار

دریا از ۱۵ سالگی به شهر میاد و در خونه گیتی خانم به عنوان پرستار و خدمتکار همه نوع کار انجام میده تا بتونه به زودی به استقلال برسه، زندگی روتین جریان داشت تا اینکه همسایه جدیدی تو خونه مجاور ساکن میشه. کسی که از ابتدا گیتی خانم باهاشون مشکل داره، یک مادر و پسر، که رفتار های عجیبی دارن، مخصوصا با دریا!

اما راز این رفتار های جدید با برملا شدن رابطه این دو نفر فاش میشه، رابطه ای که هیچ ربطی به مادر و پسر بودن نداره و متاسفانه حالا دریا هم آلوده به این ارتباط شده …

با یک داستان واقعی و رئال دیگه به اسم آتش محبوس همراه شما عزیزان هستیم. سبک رمان آتش محبوس روایت نویسی و خاطره نویسیه، پایان داستان خوشه و هدف ما بیان اتفاقات بدون سانسور برای انتقال تجربیات شخصیت های واقعی هست، هیچ کدوم از شخصیت ها زاده تخیل نویسنده ها نیست .

دریا دختری که ده ساله تو خونه خانم سرمد کار میکنه با اومدن همسایه های جدید متوجه رفتار عجیب مادر و پسر همسایه میشه، پسری که رفتار معقولی با دریا داره و مادری که میخواد سر دریا رو از تنش جدا کنه!

اما با دعوای خانم سرمد با دریا و بیرون کردنش از خونه، تازه دریا متوجه راز این همسایه های عجیب و رابطه ای که دارن میشه!!!

اما دیگه خیلی دیر شده، دریا هم آلوده این رابطه شده، دریا تو یه گرداب بزرگ قرار داره، گردابی که بیرون اومدن ازش به تنهایی شاید ممکن باشه، اما انتخاب دریا نیست…
دختری که همه زندگیش جنگیده، حالا حاضر نیست بدون نبرد، عقب نشینی کنه…

 

رمان آتش محبوس به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان آتش محبوس منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

 

برای دانلود رمان آتش محبوس از بنفشه و نگار کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.