رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان

رمان مرد مجنون

  • 1 ژوئن 2024
  • دسته‌بندی نشده
رمان مرد مجنون

برای دانلود رمان مرد مجنون به سایت رمان بوک خوش آمدید

مقداری از متن رمان مرد مجنون از بهاره غفرانی :

قلب بی‌جنبه‌ ام با یادآوری کلماتی که خوانده بودم، به تپش عجیب و شاعرانه‌ای افتاد که لبخند به روی لبم آورد. مانا گفت که فکر می‌کند عاشقم است، اما… روی «اما» چشم می‌بندم و می‌دانم که وزنش ثقیل است. اما کوه هم که باشد، می‌شوم نواب کوه‌کن. به خاطر مانا تمام اماها را با تیشه از ریشه می‌زنم. می‌دانم که می‌توانم.

دیالوگ:
– نمی‌ترسم، من از خدا نمی‌ترسم. من از خدای مانا نمی‌ترسم… من از کسی که مانا رو برای من فرستاد نمی‌ترسم. با همین حرفات به این روزم انداختی مامان. اون‌قدر سخت‌ گرفتی، اون قدر بهشت و جهنم کردی که الان تو این برزخ اسیر شدم. نذاشتی خدا رو واسه خود خدا بپرستم. گفتی کار خوب کنی می‌ری بهشت، بد باشی یه راست میندازنت جهنم. نذاشتی واسه خود خدا خوب بشم. یه خدایی از حرفات واسه من ساختی که هیچ‌جوره نرم نمی‌شه و دائم پی انتقامه که در جهنمو باز کنه و با کوچیک‎ترین خطایی پرت‏مون کنه اون تو. نگفتی خدا مهربونه… نگفتی می‌بخشه… نگفتی از همه‌ی آدمای این دنیا باگذشت‌تره.
***
– چیزای باارزش همیشه از توی خرابه‌خسته‌ها پیدا می‌شن. این‎جا جواهری مثل مانا زندگی می‌کنه، این‏جا نوابو گرفتن و دفن کردن و یه نواب جدید از زیر خاک بیرون کشیدن. شدم زیرخاکی… اما باارزش‌تر از قبلم.

 

برای دانلود رمان مرد مجنون کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.