رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه
رمان بوک – دانلود رمان

داستان کوتاه درد سپید

  • 1 ژوئن 2024
  • دسته‌بندی نشده
داستان کوتاه درد سپید

برای دانلود داستان کوتاه درد سپید به سایت رمان بوک خوش آمدید

مقداری از متن داستان کوتاه درد سپید از سارا رحیمی پور|فرناز عزیززاده :

وقتی به کسی دل دادی، یعنی درایی از قلبت رو به روش باز کردی که هیچ کس بهش راه نداره! وقتی یه روز دیدی قلبت زیر تیربار دشمن جون داده، بدون دشمن خودیه! به جای یار، جاسوس راه دادی! وگرنه غریبه چه خبری داره از رمز درای قلبت!؟

***

مرگش را همیشه به اشکال مختلف برای خود پیشبینی کرده بود! یک بار تصور کرده بود زمانی که در یک عملیات مسلحانه در حال دستگیری یک باند است، در اثر اصابت یک گلوله به قلبش میمیرد! بار دیگر پنداشته بود زیر شکنجه کسی میمیرد که قصد دارد از او اطلاعات بگیرد. حتی به آنکه ممکن است خودش قبل آنکه جانش را بگیرند با سیانوری خودش را بکشد تا مبادا اطلاعاتی را پس از گیر افتادن ناخواسته به دشمن بدهد هم فکر کرده بود! با تمام این آینده‌نگری ها هیچگاه حتی در خواب هم نمیدید روزی در برف و بوران درون یک غار سرد گیر کند و اشهدش را بخواند و حسرت دیدن دوباره دلبرش را با خود به گور ببرد!

***

روزگار عجیبیست! آینده‌نگرترین انسان را هم که بیابی میبینی، دنیا یک جا طوری برایش چرخیده تا به او هم بفهماند هیچ کس قادر به خواندن دستش نیست! مثل آن مادر که پرامید سر به بالین میگذارد با امید به فردایی که باید فرزندش را تا مدرسه ببرد و فراموش نکند تغذیه فرزندش را هم در کیفش بگذارد!

 

برای دانلود داستان کوتاه درد سپید کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
دانلود رمان - رمان بوک - دانلود رمان عاشقانه - رمان رایگان
آرشیو مطالب
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " رمان بوک – دانلود رمان – رمان عاشقانه " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.